Dagen idag..

Dagen som denna..
Låg vaken ett par timmar imorse, hade så jävla ont i magen! Vet inte varför :( Så kunde jag inte sova, låg i min ensamhet å tänkte lite :P Gick så bra det med :)

Var på kalas hos min morbrors fru. Käka tårta, inte bra för min mage jävla grädde!, å tittade på bilder på när mamma va ung! Haha, ja jag säger då det.. Jävlar vilka glasögon hon hade, täckte jue hela ansiktet!
Men så fina klänningar dom hade, jättefina. Dom hade varit på nån släktträff. Å alla hade på sig super söta å fina klänningar som jag vill ha :P

Var på stan en sväng med, en mascara å nytt puder bidde det. Dyrt som satan, men lite nödvändigt! Men nu e det köpt, så förhoppningsvis räcker det ett litet tag :)

Nu blir det städa ihop lite, försöka hitta golvet! Httade inga kläder imorse, så slet ut alla på golvet! Inge bra :P

Ha en jättebra kväll. Puss och kram.

Saknar! ♥

Kommentarer
Postat av: My

I helgen ska jag till Gävle, sedan så blir det pappsen :) Ska du hitt på då?

2008-04-03 @ 20:44:01
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: My

Ja, det blir träffa studiegruppen med dem från Gävle och Dalarna :) Vi ses inte så ofta..

2008-04-03 @ 22:54:46
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0