Äckelpäckel

Måste bara börja med att meddela detta; Fullkornspepparkakor är det äckligaste som finns! Blev så sugen på pepparkakor när jag handlade igår, så hitta jag en burk å kasta ner den i korgen. Sen när jag kommer hem upptäcker jag att det är fullkorn. Känns som om dom gjort dom på grus och sand. Uscha.. Ja så är det väl när man ska va knulig och köpa :)

Idag har jag minnsan varit aktiv. Vaknade vid tio, klev upp åt frukost och gick ut för att hjälpa pappa. Vi höll på fram till halvett, solen steker och varmt som satan va det. Men nu jäklar finns det ved vill jag lova :)
Sen har jag duschat och satt mig här. Har så mycket uppgifter att göra, känns som om jag inte ser slutet i det hela. Men det finns ett slut. Har en månad på mig att lämna in dom egentligen, men vill jue ha undan dom innan APU:n så jag slipper sitta då och fixa med detta tråket.
Har så helvetes stökigt på skrivbordet också, så bara jag tänker på att röra mig rivs något i golvet. Men jag har stenkoll på vart allt ligger. Varenda papper hittar jag. Men skulle behöva ett enormt kolosalt stort skrivbord. Om någon har ett, tar jag gärna ;)

Vad mer finns att säga.. Att jag är hungrig så magen kurrar. Blev bara en macka till frukost och det håller man tusan inte länge på, ett tips ;)

Skriver mer sen. Ha en bra fredag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, på så vis (: va skoj! ja jobba hela valborg :/ så bli inte så mkt annat :P du skulle åka iväg va?

2008-04-18 @ 15:47:46
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag förstår dig, Solen gör en på väldigt bra humör. =) Allt är bra, trött och slut idag bara. Själv då?

2008-04-18 @ 19:15:38
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Sandra

jaa, det ä lite små tråkigt. men det känns inte såå farligt ändå. Kan juh festa vilken annan helg som hellst typ. Så ja överlever nog (:
Aha, va trevligt. Hur länge bli du borta da?

2008-04-18 @ 19:17:22
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaha (: men bruka va skönt å komma bort iaf. även om det inte ä så länge.

2008-04-19 @ 13:09:44
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0