Snabbis

Nu så sitter jag här och pimplar vin, har en deg på jäsning som är tänkt att bli lite frallor. Jag verkligen älskar att baka! :)
Idag va vi till Kristianstad och shoppade lite, jag fick med mig hem en kjol och en tröja. Storshopping? Njea...

Nyår gick bra, åt väldigt gott; Hummer till förrätt, oxfilé och potatismos till varmrätt och citrontjofräs till efterrätt, fräsch och god. Väldigt gott alltihopa. Satt sedan och spelade ett spel som verkligen tryckte ner självförtroendet ;) Skulle gissa på en massa skit och jag kom inte på någonting. Tilde va som vanligt helt galen ;) Nä då, hon är söt. Men galen, vid tolvslaget jagade vi varann ute på gatan så vi halkade och hade oss båda två. Men kul va det :)

Brödet jag bakade blev också riktigt gott, så det ska jag göra fler gånger :) Tog bara en jävla tid att jäsa men man får väl hitta på annat under tiden :)

Nä, nu väntar annat. Hörs och syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0