Helg i stockholm

Ja nu har helgen gått och fort gick det.
I lördagsmorse tog Daniel, hans föräldrar och jag tåget upp till Stockholm. Mötte upp han bror och tjej där. Käkade gott, gick på Riverdance, bodde på ett jättemysigt hotell med en frukost som va så enorm så jag är fortfarande chockad. :P Igår gick vi gamla stan och spana lite, sedan åkte vi hem vid fyra igen. Snabb visit men mysigt va de.. :P

Idag gör jag inte mycket, plockade ihop i köket, satte igång en maskin med tvätt sedan sitter jag här, ska gå å hänga tvätten snart :P

Veckan då? Jobb bara, inget planerat egentligen. Ska på dop nästa söndag till Daniels kompis bebis. Så ska väl bli trevligt :)

Nä, måste göra något vettigt, får dåligt samvete av att sitta bara. Ha det så gott så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Sizz

Tack så jättemycket :) Saltvattenspray kan man köpa hos frissan och det använder man för att håret ska verka "slitet" fast det egentligen inte är det, för oss som har kort hår är det perfekt, för efter man har duschat hur blir håret då? som en baby rumpa skulle jag väl säga. Men saltvattensprayen gör att håret ser torrt ut, och efter du har sprayat blåser man håret så blir det jättebra. Jag betalade 150:-

2010-01-14 @ 20:27:05
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0