Tjosan

Hallojsan.
Har egentligen inte tid att skriva, då jag just nu skulle ha varit halvt iväg ut genom dörren. Men jag har aldrig kommit sent hittills, så det ska jag inte behöva göra idag heller :)

Allt är lugnt i detta småland. Kallt som satan när man kliver upp, så massvis med kläder på. Sen så när man slutar vid fem, så är det så varmt så man svettas bort :P

Nu så har jag denna dagen kvar, sedan helg. Bio och middag på Kina ikväll?! Tror det. Imorgon blir en mysdag. Daniel ska iväg och fiska, så jag tänkte bara va hemma och slappa på :P

Ha en jättebra dag. Pussåkram



Tack så jättemycket Cattis! Hoppas allt är bra med dig

Kommentarer
Postat av: Mysan

Kul att höra att du lever :)

Hoppas allt är bra?

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 10:06:32
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0