Städardag

Ja då va det min lediga dag då :) Vad har jag gjort? Varit på IKEA och käkat frukost, sen så åkte Daniel till Växjö med en jobbarkompis för läkarundersökning så jag har suttit här. Har hängt lite tvätt och kört igång en till maskin. Hatar verkligen att tvätta, eller tvätta är väl ingen fara. Men hänga skiten sen och vika det. URTRIST. Men det är sånt som måste göras. Så inget att klaga på egentligen :P

Ska försöka stryka lite gardiner och sätta upp nya lite överallt. Gillar att byta gardiner :) Göra lite höstfint.

Vi hörs lite senare. Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu, man ska väl inte klaga :P Sitter på jobbet så man kunde väl haft roligare men :p Ihelgen ska ja ta upp pärer hos Robert. Avis? ;) Sen ska vi kanske sova i hans häbre. Men vi få se. Ha inte planera så mycket :) Va ska ni hitta på da? Och jag förstå juh att ni ha planera hemresan så ni ska komma på min födelsedag. Bra tänkt ;)

2009-09-16 @ 17:23:08
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

Ja, det är ju så..

Fint här, nyss tränat och är lagom seg.

Självdå?

2009-09-17 @ 15:44:23
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0