Snackis!

Hela jag gör ont. Hatar verkligen att vara på gränsen till sjuk. Skinnet på ryggen är så ömt så det gör nästan ont när jag tar på ett linne. Äckligt är det.
Jag har en känsla i kroppen som inte känns rätt. Nånting är det men vet inte riktigt vad det kan vara. Kan även vara bara påhitt utav mig. Men det ordnar sig nog.

I helgen är det Älmhultsdagarna. Tydligen är det då "stan" lever upp. Men mat och karuseller, folk och massa aktiviteter. Vi funderar på att gå på nån buffé-tjoffs på fredag sen va det räkfrossa nån kväll? Hade jue inte jag tackat nej till direkt :P

Iaf, så har vi nu bokat biljetter. VI SKA ÅKA HEM! Åker upp den sista november och hem den sjunde december. Så är ungefär en vecka. Längtar efter alla så det ska bli mys :)

Men det är länge dit och just nu är jag hungrig. Så det får bli en smörgås.

Sov så gott hörrni. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0