Natti natt

Så blir det sängen strax. Har bakat både grova frallor och fyra limpor idag. Så det luktar så enormt gott här hemma. :) I helgen ska jag försöka få till lite kanel- och vaniljbullar. Så det finns något i frysen om nån kikar förbi :)

Imorgon drar vaccinationen igång på jobbet, så jag jobbar som vanligt mellan åtta-ett. Sedan mellan ett och sju sitter jag och registerar vaccinationen. Skojjsigt faktiskt :) Tror jag iaf.. Känns spännande :) Hoppas bara det kommer nått folk, är lite tveksam faktiskt :)

Nu ska jag gå å borsta tänderna, sedan får det bli sängen om jag ska orka morgondagen :)

Sov gå gott, dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu stå de stilla här ;)

2009-10-22 @ 18:32:28
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0