Städ

Städdjävulen har flyttat in i min kropp. Jag känner avsky mot alla saker som ligger överallt! Ursch! Så igår städade vi övervåningen in i minsta detalj! Så fint det blev när det va klart, sen däckade vi i soffan med en bit god kaka med glass, ostbågar och cola samtidigt som vi kikade på The Rock. Mycket bra, men har tyvärr inga naglar kvar nu :P

Nu så har jag precis tryckt i mig en smörgås, Daniel sover än. Så tänkte gå och börja städa toaletten nere. Först måste jag nog spränga mig in för att överhuvudtaget komma in pga alla grejor :P

Hörs senare så ska jag berätta hur det gick

Kommentarer
Postat av: Kusin Mari

Hej Linda. Har precis hittat din blogg. Kul och se vad du har för dig. Det är ju långt mellan gångerna vi träffas. Kram Mari.

2009-11-23 @ 17:55:05
Postat av: Sandra

Lycka till med städningen där ;) Så skönt när dä väl ä klart :D När ä de ni kommer hem till lilla solle? =) Kram

2009-11-26 @ 13:29:33
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sizz-Designar bloggar

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir när du skriver att du tycker jag är duktig :) Allt är bra med oss, vi längtar nog bara hem till svärmor för att fira vår första jul tillsammans :) Vi åker hem på onsdag. Ska du hem till Sollefteå i jul?

2009-12-21 @ 21:42:16
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0