Problem

Så.. Seg som alltid är jag på att uppdatera. Men det får ni ta..
Jag har vissa problem jag måste dela med mig utav. Gulligt va? :P

1. Alla säger att myggen i norrland är stora som elefanter. Okey, dom får vara hur stora eller små dom vill. Men småländska mygg har rena gangstergiftet i sig. Det är inte klokt. Fick massor med myggbett i lördags och det blev stora röda knölar efter dom som kliade som faan. Har aldrig varit med om värre.

2. När jag åker till jobbet på morgonen så när jag svängat några gånger så kommer jag på en väg som man bara gasar rakt fram på egentligen. Där brukar jag möta en dam i röd jacka, på cykel. Inget fel på det, men jag har henne som lite koll. Möter jag henne i början av vägen så är jag sen. För då har hon kommit långt. Möter jag henne däremot sent på vägen, att jag hunnit kört långt innan jag möter henne. Så är jag tidig. Så smidigt. Nu till problemet. I tisdags morse fick jag panik. Jag mötte henne direkt efter rondellen. Jag var alltså skitsen! Jag gasade så fort det gick.. Stressad blev jag å hjärtat pickade som satan. Sen sen sen. Tills jag kommit nästan dit jag ska svänga in på parkeringen, då möter jag kärringfaan igen. Fattade ingenting. Men har nu insett att det är en ny dam i röd jacka på cykel som cyklar på morgonen. Å dom se nästan likadan ut. Problem, jag vet inte om jag är sen eller tidig för än jag mött båda. Haha..

Ajja.. Nog om mina problem. Nu blir det duschen. Är frusen sen hemfärden idag. Det regnade som fasen, sen började det hagla. Ont gjorde det och kall blev jag. Blöt ända in på underkläderna. Illa.

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0