Jobbat

Så, då har jag börjat jobba.. Började i måndag och det känns så otroligt bra! Jag trivs som fisken i vattnet och är så glad att jag fick jobb där :)
Jag har varit totalt knäckt på kvällarna när jag kommit hem så har inte orkat blogga något :P

Vad händer. Nja, inget speciellt. Daniel ska på begravning imorgon, så ska klippa han se :) (läs raka) Sedan ska jag ringa Sj å höra lite priser :) Mamma, pappa och Ida funderar på att komma ner i juli så jag ska kolla vad det kostar att åka ner :)

Äsch, vi hörs nå senare :) Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Kul att det går bra på arbejtet för dig, tjejen!

Hoppas allt är väl annars också. Kram!

2009-05-08 @ 06:29:28
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0