Nytt!

Ja så har två veckor gått. Hemskt va tiden går fort, verkar iaf väldigt positivt med att få fortsatt jobb där nere. Satt å pratade med chefen på lunchen häromdagen om jobb i vår och sommar. Så roligt :) Jobb vill jag ha! Men ska ändå söka på fler ställen, skulle jue få nå fel av att bara gå hemma! :P
Jag har iaf haft min halvtidsbedömning idag, där tre av uskorna radade upp sig framför mig så det kändes som ett förhör ;) Men det gick superbra! Bara positivt att säga, så jag var stolt som en tupp när det va klart!
Kände mig faktiskt lite puckad i början av veckan, lite halvblyg så där gapar jag jue inte på första veckan och sen så hittade jag ingenstans så kunde som inte göra något själv. Men det blir bättre och bättre, jag har lärt mig vars alla läkare å så sitter nu och det underlättar väldigt. Haha, fast jag gick fel idag å klampa in på fel rum. Va lite pinsamt, men det är sånt man överlever.

Var som skrivet innan hos sjukgymnasten igår. Va superskoj och jätteintressant. Fick va med på lite allt möjligt där, skulle faktiskt vara kul att jobba som sjukgymnast. Lite jobbigt, för allt man ser och så, gör att man får tankarna typ "ahaa, detta va jue intressant". Så det blir bara mer och mer jag skulle vilja söka till och plugga. Så får se vad som händer i framtiden, nu ska jag iaf försöka ta tag i jobbandet först, så får skolan komma när jag vet riktigt vad jag vill plugga. Låter inte det riktigt bra? :P

Nu måste jag gå och lägga mig, Daniel jobbar så ska hämta han imorgon (idag blir det nu, då klockan är halvett). Vid kvart över sju slutar han så halvåtta skulle jag va där, så kanske vi skulle handla då? Jag minns inte, vad skulle vi handla egentligen? Haha, det löser sig.

Ha en jättebra natt och helg. Så hörs vi

Kommentarer
Postat av: My

Kul att höra att det går bra för dig och att du kan få jobb också :)

2009-03-14 @ 05:29:38
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, jaa. Jävla skit ställe :P Men va kul att du trivs där nere. Skoj om du få fortsätta å verkligen jobba där sen i sommar :)

2009-03-14 @ 22:23:14
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0