Natti natt

Jag har fortfarande ont i huvudet, eller fortfarande kan jag inte kalla det. För den va borta imorse när jag vakna men fick den i eftermiddag igen. Hatar att ha ont i huvudet, man blir så jäkla slut!
Daniel började tidigt ikväll, så jag tänkte att jag kunde hinna med huuuur mycket som helst ikväll. Vad har jag gjort? Plockat undan efter middagen och suttit här. Aktiv jag är va? :P

Nu ska jag gå å duscha sedan blir det sängen. Är trött men ändå inte trött. Konstigt!
Sov jävligt skönt i natt, vaknade däremot vid typ två eller nått av att jag låg med huvudet vid Daniels sängbord å fötterna på sängbordet på min sida. Så jag låg typ där kuddarna brukar ligga. Normalt!

Sov så gott. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaha, va härligt :D Joda, vi trivs jätte bra. Nu börja vi få liiite ordning iaf. Haha, så det känns skönt :) Ä verkligen jätte härligt å ha en sån stor lägenhet :) Iaf om man jämför med den lilla ja hade innan :P haha. Hoppas du får en toppen dag idag :D

2009-03-19 @ 12:24:31
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0