Min praktik; Som svans

Så har jag haft två dagar av tjugo på vårdcentralen. Känns riktigt bra, eller, jag känner mig som en svans! Springer efter någon hela tiden. Men det får dom ta. Värsta är att man känner sig knäpp som går efter någon hela tiden, men det är jue det jag ska göra men.
Hade så ont i huvudet när jag kom hem igår, så blev två alvedon å sängen en timme, sedan lite blodpudding som jag längtat efter sååå länge. Sedan va jag med igen :)

Just nu sitter jag och skriver lite på uppgifterna som jag har kvar, Daniel har fixat sin moped så han är ute å test-kör. Kommer han inte hem så funkade inte bromsarna sa han. Tryggt som satan ;)

Va in å handlade när jag slutat idag, köpte en hårfärg som jag tänkte slänga i ikväll när Daniel åkt å jobba, han börjar ändå tidigt så det spelar jue ingen roll. Mitt hår är alldeles ljust uppe på huvudet eftersom jag blekte det innan jag färga det brunt. Så kommer det ljusa fram. Rätt fult om jag får säga det själv :P

Hörs senare. Ska göra lite vettigt nu. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0