Länge sedan nu

Jag kan jue inte skryta med att jag är snabb och effektiv som bloggare inte ;)
Men jag kan jue tala om att jag hellre umgås med Daniel än skriver ett halvt svamligt å värdelöst inlägg i bloggen. Eller va säger ni :)

IAf så har jag varit en vecka av fyra på vårdcentralen nu. Det går bättre å bättre för varje dag som går, känns jättebra. Visst, man känner sig lite knäpp ibland när man förföljer någon, men det är det jag är där för :) Har en jättebra grupp usk:or jag är med, som verkligen förklarar vad vi pysslar med :)
På torsdag ska jag få vara hos sjukgymnasten på förmiddagen och nästa torsdag ska jag vara på barnhälsovården. Roligt :) Ska även boka in mig så jag får vara med sjuksköterskorna någon dag, både en "vanlig" distriktssköterska och astma/kol. Intressant tycker jag.

Lite snabbt vad jag gjort idag.. Jag sov en halvtimme längre än planerat, gjorde mig i ordning och hann umgås lite med Daniel innan han la sig för att sova och jag åka. Va sedan på praktiken till två, åkte hem och sedan har jag bara degat. Daniel har tränat ikväll så jag passade på att... ligga på soffan :) Skööönt. Haha.. Blev även väldigt sugen på en smörgås med skinka på. Så han fick köpa det på vägen hem, jävliga är att vi åt middag så sent så jag är inte hungrig, så jag riktigt längtar till frukost. Haha..
Hårfärgningen har jag inte gjort ännu, lat jag är. Men det är ingen stress.. Är bara lite ljusare bak i huvudet än jag är fram, vad gör det om hundra år.

Nu blir det att göra sig i ordning för sängen. Hörs nån dag :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa.. Fy faan :P Sen när vi hitta på att vi kunde inte va där i 2 veckor uta vi måste tillbaka till skolan. haha, gud va lat vi va :P

Kul att du trivs på praktiken :)

2009-03-11 @ 10:59:36
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0