JAG HAR FÅTT JOBB

Jag måste jue få berätta alltså..
Chefen eller vad man ska säga kom å ville prata med mig, jag blev nervös som satan! För trodde jag hade ställt till med något (tror alltid det värsta!) Hon fråga hur jag trivdes å så, förklarade att jag trivdes som fisken och att personalen är jättebra. Då säger hon; Om du vill, får du jobba här i sommar. Vad säga om första maj till sista augisti? Sedan kan det bli förlängt till jul och så vidare..
Jag blev helt chockad, men sååå glad! Jag har fått jobb!! Så jäkla glad jag blev. Heltid hela sommare är jue perfekt, helst i dessa tider :P

Iaf så va jag på barnhälsovården idag, va riktigt roligt! Interssant att se hur och vad dom gör. Så sööta barn som kom dit! Verkligen.

Nu ska jag gå å lägga mig.
Just ja, jag hade jue jätteont i huvudet i två dagar, när jag har så, så är det som att jag till slut blir knäpp. Att jag har jätte seg reaktionsförmåga och så. Så det började i badrummet, skulle tvätta bort sminket och får in tvålen i ögat. Jag står bara å känner hur det svider och öppnar dessutom ögat ännu mer. Ont som satan gjorde det tills jag typ fatta att jag skulle tvätta ur tvålen. Sen så när jag la mig skulle jag släcka sänglampan och sticker in fingrarna rätt in och lägger dom på den varma glödlampan. Så låter jag nog vara så innan jag kopplar att jag ska ta bort dom. Ont där med! Haha.. Tokigt, men så blir det. Blir jue bättre när jag sovit men är just på kvällen jag kan bli så. Herrejesus.

Sov så gott hörrni. Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guud va roligt :D STORT GRATTIS!! Fan va skönt för dig!

Idag ska vi iväg å åka skoter, sen ikväll ska vi ut å fira anna som fyller år :)

Jo, dä ä juh snö än :P Tar nog ett tag innan den ä borta. Men nu ä dä sol å den ha börja smälta iaf. Skönt med vår, riktigt längta :D

2009-03-21 @ 09:42:53
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0