Helgen lite snabbt

Ja ni, helgen har bara susat iväg. Fort har den gått. Vad har hänt?
Inget speciellt, jag klev upp som sagt igår morse för att hämta Daniel, kom hem och la mig i sängen tillsammans med honom och sov bort halva dagen. Klev upp, käkade frukost sedan hjälpte jag han, när han höll på med mopeden. Jag skruvade ur skruvar och glömde sedan skruva i dom. Igår kväll var vi hos hans bror med familj och käkade tacos och kikade på melodifestivalen.
Haha, Tilde ville att jag skulle rita en ko, en häst å lite annat. Men eftersom jag ritar så fruktansvärt dålig så tittade hon väldigt skeptiskt på mina teckningar. Till slut rycker hon tag i kritan jag håller i och säger; Kritan är dålig!
Jesus, så fult ritar man.. Iaf så blev jag chockad över vad som vann melodifestivalen, trodde aldrig att hon skulle vinna faktiskt. Men tycker den är bra så har inget att klaga på, men trodde typ att Måns eller nått skulle vinna.

Nu så ska jag gå ner och baka ut deg jag har på jäsning, det ska bli nå bröd av nå slag. Sedan blir det middag. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra att det går bra :)

Jotack, det är bra med mig. Helgen har varit lugn och skön. Din då?

Kul med kritan där! :P

2009-03-15 @ 18:15:21
Postat av: My

Låter bra att det går bra :)

Jotack, det är bra med mig. Helgen har varit lugn och skön. Din då?

Kul med kritan där! :P

2009-03-15 @ 18:15:33
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0