Helg

Så skönt å vad man uppskattar helg när man gör något på veckorna! Visst, jag har gjort uppgifter å så till skolan innan på veckorna, men då har jag ändå suttit hemma å så.. Inte samma sak :P
Gick fint på praktiken idag med, hann inte göra så värst mycket men roligt ändå :) Slutade vid tolv så åkte hem, han va hemma typ en halvtimme, sedan åkte vi ner och käkade lunchbuffé på kinarestaurangen. Så gott :) Jag tyckte det iaf, inte Daniel. :P Sedan shoppade han en jacka och jag bokade klipptid. Måndag om en å en halv vecka så ska håret bort. Hade helst velat klippt mig nästa fredag när jag ändå inte har något att göra, Daniel ska iväg med jobbet. Så ska ringa runt till några andra å höra om dom har någon tid, så vi får se. Det kan ändra sig :)

Ikväll så har jag inte gjort så värst mycket, Daniel åkte iväg vid sex så jag har städat köket, bakat en sockerkaka som vi ska käka ikväll med en frukt-bär blandning, sedan så hade jag köpte margarin förra veckan som aldrig lär ha blivit använt innan de blir gammalt så jag gjorde chokladbollar med, som lär frysas in.

Nu tänkte jag slänga mig bak i soffan å vänta på att Svensson ska komma hem. Sedan fredagsmys! Måste jue kika va som händer i Lets Dance :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0