Hej å Hå

Så va denna dagen slut också. Satan i gatan va fort tiden går.
Iaf så tänkte jag gå å göra mig redo för sängen nu. Tänkte lägga mig å läsa lite i min bok jag köpte igår, skönt att läsa lite innan man ska sova, problemet är att jag aldrig hinner läsa något på sistone; JAG SOMNAR FÖR FORT.
Men tänkte jag ska försöka lite ikväll.

Känner mig jävulska sugen på en kanelbulle. Kanske vi ska baka någon dag kanske? :) Jävliga är att jag brukar inte va sugen då jag bakat, bara innan. :P

Vi hörs imorgon. Sov så gott folket.

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa. Fy faan va va hade grejer. usch. å innan vi hade tömt det där jäävla förrådet. jiissses, snacka om rat :p

Förstår att dä ä förvirrande, bruka juh va det dom först dagarna. Hoppas du gjort ett bättre första intryck än vi gjorde på Åhlens ;)

2009-03-05 @ 12:16:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHA.. svängde in på alla länkar du hade på din blogg och blir full i skratt när daniel har Ruffs1.blogg.se eller nåt liknande (vart har han ruffs egentligen?) hoppas du har de bra nere i södern och längtar hem som en tok! ;) kramkram

2009-03-09 @ 16:06:29
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0