Babbel

Herregud va tiden går fort! Läskigt.. Men jag har iaf gjort två dagar av denna veckan :) Idag var jag med distriktssköterskan, jätteroligt å intressant. Hon är rolig :) Ska va med henne någon timme imorgon också. Sen torsdag blir det som jag skrivit innan (tror jag att jag skrivit iaf) att jag ska va på barnhälsovården på förmiddagen, sedan på eftermiddagen ska jag få vara med diabetessköterskan. Lär också bli intressant.

Vad händer nu då, Daniel ska strax åka iväg på nå tjoffs på banken sedan har han träning. Jag ska göra lite uppgifter, skriva ett personligt brev å sedan bara jäsa :) Låter väl skönt va? :)

Ska gå å vinka adjö nu till honom.. :P
Måste jue skriva.. Jag har aldrig någon natt jag varit här, varit rädd när jag sovit själv, någon natt har jag varit lite småskraj med det har varit katternas fel, för dom har skrikit å haft sig. Iaf så i söndags när jag la mig, började jag inbilla mig saker. Typ att jag hörde någon gå i huset, eller jag såg någon i dörren. Typ såna saker, helvete va svårt det är att somna då. Haha, töntigt men ändå. Till slut så somna jag, men tyvärr för sent, för jag va typ död igårmorse. Men upp tar jag mig alltid, dock segt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0