Babbel

Nu så är min praktik snart slut. Sista dagen imorgon, känns jävulska sorgligt. Ska iofs tillbaka på måndag å hämta papper och jag ska tillbaka den tjugoåttonde på lite genomgång hur man genomför en synundersökning, sedan börjar jag den fjärde maj. Men det känns ändå konstigt, har jue varit där varenda dag i fyra veckor! Men det är sjukt va tiden går fort, dessa fyra veckor har bara rusat fram. Känns som nyss jag kom ner å va första dagen. :P

Har egentligen inte så mycket att berätta. Daniel ska iväg med jobbet imorgon och göra massa roligt (tror jag nog att det blir) så jag ska försöka städa ihop så att vi slipper hålla på med de i helgen. Sedan så tänkte jag färga håret, ta mig i kragen å göra det :P Bokade jue en klipptid tills på måndag, men ångrade mig då många sa att dom inte va så bra där. Så jag tog Daniels rakapparat å fixade till håret. Klippte luggen och klippte som upp håret lite, ska bara få han att klippa av det på längden någon centimeter, så är jag jue som nyklippt sedan :)

I helgen blir det nog lugnt. Imorgon har jag jue redan berättat vad som händer, lördag vet jag inte alls vad som händer och inte söndag heller. Daniel surrade om någon mässa där man skulle kika på hus å skit. Fattade inte riktigt, men dom sålde korv där å man får gratis pennor. Så klart jag följer med :)

Haha, när nu ska jag gå å lägga mig. Är lite småtrött, ska upp imorgon tidigt igen, sedan är det helg å jag kan sova läääänge. Eller iaf sova tills jag vakna. Så skönt att vakna utan klocka!

Sov så gott folket. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Bara att beställa den tycker jag, den är klart läsvärd :) Allt är bra med mig, tack som frågar. Självdå?

2009-03-27 @ 11:36:11
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0