Städa.. å städa..

Ja ni.. Även denna dagen har jag slitit oerhört hårt ;) Nä då.. Jobbade fram till fem, åkte hem och la mig på sängen och pratade med mamma ett tag. Sedan däckade jag totalt, sov fram till klockan sju! Var så helvetes trött.. Men det var skönt. Klev sedan upp och åt mig en billig äcklig kopia av billys pizza, sedan har jag fortsatt min städning. Nu är köket, toaletten och hallen nere klart. Vardagsrummet får Daniel hjälpa mig med när han kommer hem. Tänkte ta toaletten här uppe nu när jag liks ska in och duscha. Går så fort egentligen, är bara en massa kläder som ligger på golvet, när dom är uppe så är det i stort sett städat :P

Imorgon kommer Daniel hem. Ska bli mys! Känns som om han varit borta länge, sedan hatar jag verkligen att vara själv hemma i ett hus. Känns som att det sprakat å knakar överallt. Men som sagt, imorgon kommer han hem. Så jag slipper vara själv :P

Nu så blir det en dusch sedan får det allt bli sängen, är trött igen :P

Sov så gott hörrni. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey!

Längesen man såg dig.

Hur är allt?

2009-06-18 @ 12:53:15
URL: http://superflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0