Så har denna dagen gått

Ja, jag sov länge imorse. Eller, jag vaknade vid sju, vägrade kliva upp, vaknade vid tjugo över åtta vägrade att kliva utt, vaknade sedan vid kvart i elva och kunde inte somna om mer :P Men låg kvar å jäste till tjugo i tolv. Sovmorgon är sååå skönt!

Har även varit riktigt duktig idag, fast jag halvt som halvt slog ihjäl mig.
Har städat hela köket, ni vet dammtorkat å skurat å haft mig.. Så skönt när det är klart. Men jag sprang upp för att stoppa i kablarna till tevens å jag fick mig någon underhållning i köket, på väg ner missar jag dom två sista stegen så jag åker på hälarna och slår ner arslet i sista trappsteget.. Det gjorde såååå ont. Kände mig förlamad en stund. När jag kvicknat till å insett att jag lever så går jag in i köket. Tar fram en sån trappstege med två steg, kliver upp på det översta, när jag ska ner missar jag steget så jag åker än en gång i golvet. Hela jag gör ont!

Nu har jag även fått i mig lite mat, tänkte ta å städa toaletten uppe och nere innan jag gör kväll. Så det är gjort! Så har jag bara vardagsrummet nere å uppe kvar för imorgon. Jag är duktig, måste jag då få säga :P


Kommentarer
Postat av: My

Väldans duktig är du :)

2009-06-15 @ 10:42:29
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: My

Svar; Ja, men det är bra :)

I helgen var jag uppe hos karln.

Du då?

2009-06-15 @ 16:58:35
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0