Så det så

Känner mig egentligen inte riktigt frisk än, men va fasen.. Jag ser pengarna rassla iväg så vill bara inte vara hemma längre :P Har ont i hela mig men det löser man med lite alvedon :)

Ska strax gå å lägga mig. Ska bara göra mig i ordning så blir det krypa ner i sängen sen. Två dagar framför mig sedan är det helg igen, känner mig så satans lat när jag är hemma och sjuk. Men vad ska man göra?

På lördag åker Daniel till Oslo, kommer tillbaka på tisdag. Lär bli väldans ensamt här. Men jag ska nog klara mig. :) Har jue kattkräken, haha. Ska skjutsa han och hans bror till Halmstad, bussen går därifrån. Så får se om jag hittar hem, annars får jag vara kvar tills dom kommer hem på tisdag igen :P

Nu blir det sova. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: My

Krya på dig tjejen :)

2009-06-11 @ 08:09:11
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, men precis. Crusingen ä crusingen, den ä som vanligt :P Joda, dä ä bara bra med mig. Hur ä dä sj da? Hoppas du ha bleve lite kryare :)

Jadu, på torsdag ska vi på midnatts travet i Dannero. Sen bli de nog en lugn midsommar. Ska ev åka ut till Annas farmors stuga på lördag. Men de visa sig :) va hitta ni på i midsommar da?

2009-06-12 @ 20:33:02
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0