Jag är sååå glad

Är så glad! Chefen ville prata med mig häromdagen, kom till å med å hämtade mig för att gå in på hennes kontor. Nervös blev jag, trodde jue jag ställt till det :P Men icke: Jag har fått förlängt till sista december!
Är så glad nu, känns så skönt att veta att jag har jobb i höst ändå, känns tryggt och bra. Helst då jag trivs där nere så väldigt mycket!

Idag så har jag skjutsat Daniel och hans bror Mattias till Halmstad. Dom skulle åka buss därifrån till Oslo, så dom sitter å får sittsår nu :P På väg hem så stannade jag för på ett typ mini Birsta city. Kikade runt lite där och fyndade lite: Två ögonskuggor, fjorton par strumport (det var rea och jag har tappat alla mina), hittade ett par jens som var 3/4 lång. Köpte även en t-tröja med Musse och Mimmi på den va så söt, köpte ett par örhängen och en läppglans. Storshoppa.. :P Men allt va på rea :P

Nu ska jag åka på Maxi och köpa hallomi (stavas det så?). Är så sugen på det så det får bli lite lördags lyx.

Ha en fin lördagkväll. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0