Världens tråkigaste dag

Snacka om tråkig dag detta varit. Inte ett skit har jag gjort. Känns lite värdelöst på något vis, att bara ligga bort en hel ledig dag. Men det är smällar man får ta :)

Annars så har helgen varit lugn, vi va på provskjutning av raketer igår. Många som va riktigt fina, samtidigt som det fanns dom som va väldigt fula och simpel. Sen måste jag fråga en sak, varför ska dom smälla så förbannat jävla högt? Fanns en som inte lät någonting alls och den va fin. Nu låter jag som moster Agda sjutusen år, men jag tar det ;) Jag är nog en kärring ändå :P

Funderar på om jag ska åka ner och kika lite affärer?! Sugen på att gå på ikea är jag också :P Haha, vet inte va det är med mig. Brukar aldrig va sugen på att gå där. Är även sugen på att käka köttbullar, potatis och sås. Är nog hungrig, åt frukost vid sex imorse, sen har jag inte tänkt på att äta något. Inte bra, inte bra. Därför jag har ont i huvudet kanske?!

Nu ska jag kila in och läsa aftonbladet sedan ta tag i mitt liv.

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0