Julen är över..

Nu så är julen över för detta året..
Den va lugn och skön, inget stress. Haha not. Julaftonsmorgonen började med att tre gratänger varav två va jansson skulle göras i ordning, granen va inte klädd så den skulle upp, julklapparna va inte inslagna. Men klockan tre va vi hos Patrik och Mimmi och julen kunde börja firas. Mysig kväll med god mat och julklappsutdelning av en lycklig Tilde.

Jag fick många fina klappar:
- ängel som man kan sätta ett ljus i
- tofflor
- underlägg till gryta och en sån grytlappsgrej som ser ut som en ankmun :P
- en mortel (stavas?)
- sängkläder
- knivar
Tror det va allt :) Tackar så jättemycket för allt! Jag älskar att öppna paket :)

Igår va vi till Kosta outlet, hittade inga kläder men Glitter hade utförsäljning så jag shoppade loss där :P

Nu ska vi göra lite frukost och sedan kika klart på filmen vi påbörjde igår, The Weatherman. Haha tror jag det stavas.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0