En gång för alla

Nu gör jag sista chansen här på bloggen. Lägger jag av igen eller att jag glömmer bort den. Då tror jag faktiskt jag skippar det :P

Iaf, bra länge sedan jag skrev något. Vad har hänt? Inte alls mycket egentligen. Dagarna rullar på, jag jobbar helgerna kommer så vi slappar. Sen är det igång igen :P Men nu är ändå julen här snart, så jag längtar. Ska bli mysigt att fira jul med Daniel i år. Fast kommer sakna alla där hemma, så fruktansvärt mycket, men förhoppningsvis kommer dom ner nu i början av våren så vi får fira jul då :P

Här hemma har julen smygit sig sakta fram. Några gardiner i taget har satts upp, pepparkakshuset har byggts ihop snett och jävligt. Värsta är att jag kan inte äns tycka det är lite sött för att nått barn gjort det. Utan det är jag som har satt ihop det. Sen glömde jag skorstenen också, så det är ett modernt hus med bergvärme eller nått.

Annars då. Daniel fyller år idag. Så hans föräldrar kommer över sen så ska vi käka lite paj och sallad. Ska även åka en sväng till Kristianstad senare i eftermiddag och fixa födelsedagspresent till Daniels bror som fyllde år för typ flera månader sedan :)

Ajja. Förhoppningsvis kommer jag uppdatera med aktivt framöver. Hoppas jag.

Ha en riktigt skön jul och ät inte så ni spricker utan stanna på gränsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0