Regn

Nu så har jag precis stoppat magen full av rostad bröd igen. Så gott det är. Det kan man inte bli less på :)
Men nått jag inte förstår är vem tusan  som kom på att man skulle börja så här tidigt på morgonen. Jag är svintrött och ändå la jag mig tidigt igår. Jävliga är att jag har börjat vakna vid typ tre-fyra nångång och är pigg. Så jag får ligga och snurra ett tag innan jag kan snarka igen.

Händer annars idag? Jobba till fem. Sen bara vara hemma. Vi skulle grilla så jag hoppas att jag får mig en majskolv med smör och salt. Så gott det är. Räcker egentligen att jag får det, sen är jag nöjd ;) Kanske inte så mätt, men dock nöjd.

Eftersom jag har gott om tid idag igen, då jag kom upp ur sängen redan tjugo-kvart i sju så ska jag fortsätta att göra mig klar. Spelar egentligen ingen roll hur mycket tid jag än har, så får jag stressa på slutet :)
Brukar annars ligga fram till sju. Då blir det stressigt gott folk. Oj oj. Helst då jag kanske legat liiiite för länge. Ajja :)

Ha en jättebra dag. Pussåkram

Här regnar det, som vanligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ha en bra dag du med tjejen (: Kram

2009-08-12 @ 09:32:06
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Therese

jo, de e ju så.. i höst blir det distansstudier förhoppningsvis istället för programmet jag inte kom in på så ska jag läsa nå småkurser på distans såna som kan vara bra att ha liksom :)

det gick bra fast jag ramla i trappen, fruktansvärt ont å nå skrap å blåmärken men men ja överlevde ju iaf :P

Jag jobbar som byggstädare åt NCC här i stan

2009-08-12 @ 21:46:39
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0