Latmasken Linda

Igår va jag själv hemma. Jag tänkte för mig själv att detta ska jag då ta tillvara på (låter jävligt men ni fattar nog va jag menar). Så jag tänkte ta mig en lång dusch, skrubba kroppen, sitta fotbad och fila fötterna. Njuta, göra hårinpackning och helt enkelt bara vara tjej. Vad hände när jag kom hem? Jag satt som klubbad framför datorn och teven. Enda jag rörde mig va i stort sett till telefonen när den ringde och till toaletten. Jag är lat :P

Nu har jag precis duschat, ska göra mig i ordning. Hade jue tänkt att jag skulle vara iväg vid nio, men som vi redan förstått så det här med att komma iväg eller göra saker inte riktigt är min grej ;)

Nu så får ni ha en riktigt fin lördag. För det tänker jag ha. Fast solen lyste så fint när jag klev upp och att himlen nu är öppen.

Pussåkram. Kan jue inte direkt skriva att vi syns på stan, för då skulle jag bli chockad om vi gjorde det :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey. Jag länkade till dig från min blogg. Hoppas det är okej :p

2009-08-26 @ 10:30:25
URL: http://superflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0