Natt igen

Så sköna dagar det är nu. Solen skiner och det är riktigt vår :) Åker hem på tisdag, vi lär väl va som två storstadsfjollor när vi kommer hem där det är snö ;) Nä då.. Så jävligt är det väl inte, men konstigt lär det va :)

Idag så har det blivit lite tvätta, soppa till middag och städa i köket. Bara en lugn dag igen, blev supersugen på godis så vi åkte på Maxi :)
Efter middagen blev det lite guitar hero framför teven innan Daniel åkte på jobbet. Funderar på sängen snart, så det inte blir som igår att jag somnar igen. Inge bra :)

Snart helg :) Händer inget speciellt, vad jag vet. Är väldigt sugen på att grilla, är sugen på en kall öl eller ett glas vin. Skulle sitta fint det, vad säger du Svensson grilla i helgen kanske? :) Måste nog föreslå det, han brukar inge banga för det inte :P

Sov så gott hörrni.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja jag börja starkt fundera på det ;) haha. Saknas bara ett lastbilskort å några rosa lastbilar så ä ja fit for fight :D haha.

Jag ska jobba hela helgen ja. Så jag ä inte alls avis på er som sitter där nere i vår värmen och grilla å dricker en kall öl. Neej neej :o

2009-04-03 @ 12:07:43
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0