Trött

Pratade med Daniel i natt, trött som tusan va jag men ville inte lägga på. Sent i säng å upp tidigt.
Syrran skulle till Sundsvall å lämna tillbaka ett par skor hon köpt och ångrat sig, å jag skulle med som otroligt trevligt sällskap ;) Trött som en örn va jag när klockfaan ringde. Men upp tar man sig alltid!
Så har varit där å strosat runt idag, kikat mest. Åt mig en korv sen åkte vi hem. Jag är nöjd :)

Nu så håller jag på att tvätta, mycket kläder å känns som om allt är smutsigt.
Sen är det som att.. Jag vill packa så jag har det klart, men det går jue inte. Kan jue inte gå näck måndag och tisdag. Så får bara vika ihop å lägga fram. Jag är en jävel på att packa ner för mycket. Men jag använder oftast allt jag har med. Så vet inte om jag är en dynggris av mig också? Kanske..

Superfint väder ute, riktigt fin höstdag! Solen skiner å är varm. Fintfint.

Nu ska jag lägga mig i soffan å vänta på att maskinen ska bli klar. Har lite ont i huvudet?! Inge bra..
Men just jäklar, Andra Avenyn börjar ikväll. Så jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, jag vet!! :/ Å jag ska göra det mesta pinsama stundent plakat nån nånsin skådat till han ;D haha

2008-09-21 @ 16:24:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0