Segooo

Jävla dag detta. Är så jävla slut i kroppen, känns som om förkylningen har lagts sig på varenda cell, orkar ingenting! Läste några kapitel i boken idag, men det va som att hjärnan tog emot i sirap!
Men iaf, skjutsade upp syrran idag på jobbet. Så va hemma igen vid kvart i sju. La mig i sängen å somnade om till tio. Hade missat samtal ifrån bemanningen. Om jag kunde jobba kväll den tjugoåttonde. Men det går inte! Jag är hos Svensson då :D
Sen så blev det lunch med syster, tillbaka med henne på jobbet. Å jag strosade runt på stan. Inte mycket vettigt gjort, men känner att det är ingen mening när huvudet är tomt å inte tar emot något.

Ikväll så ska vi till min brors fru! Hon fyller så det blir dit å gratta henne. Fika lite! Haha, så sugen på tårta. Men kan jue ändå inte äta den.. :P Varför kan inte alla baka laktosfritt? Tycker det jag ;)
Imorgon ska jag träffa Lena på stan, blir att göra uppgifterna. Jisses, nu ringde hon. Blir på fredag istället! Funkar jue lika fint det :)

Mer finns inte att skriva. Jag längtar tills vi åker på tisdag. Syrran ska följa å åka ner te skåne.
Ska bli roligt att åka, x2000 ifrån sundsvall sen nattåget till Hässleholm (tror jag det var, noll koll!) Äntligen träffa Daniel igen. Känns som närmare hundra år sedan sist, fast det bara va tre veckor sedan :P None

Nu ska jag kika runt lite på nätet. Så vi hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0