Så va det natt

Å här sitter jag. Har suttit å läst en massa bloggar å varit in å tok tittat på bilddagboken. Mycket att kika på :)
Har jue inte fått nåt svar av läraren så har inte kunnat gjort mina uppgifter! Inge bra.. Men inte så mycket att göra åt den saken egentligen.

Idag så, eller igår blire jue nu, va vi i Växjö. Kikade runt på stan, Daniel va på väg att fetramla på väg in på KappAhl ;)
Sen käka vi mat, gott :) Haha, hemfärd hit å la oss för att kika på film; Dum Dummare. Vad händer? Jo som alltid däckar vi, jag drar en jättesnark så jag väcker Daniel typ halvnio. Man är väl en jävel ;) Får börja med nässprayen, se om det hjälper för näsan är jue totalt igen av katterna!

Nu ska jag gå å lägga mig, lär sno Daniels täcke också. Bara låna lite, för jag fryser som satan :)
Pussåhej

Tycker om dig. (L)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dum & Dummare är så grymt oslagbar!

2008-09-30 @ 03:11:44
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, okey :P Trevligt det a :D Jaa, det va väldigt varmt å skön :P haha, joo. Jag han med en del, fast att ja jobba typ hela sommarn :P När kommer du hem igen da?

2008-09-30 @ 10:32:07
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0