Natt å ensam

Ja så e det natt. Å totalt jätte jävulskt svart ute. Är det så här svart hemma också? Tror inte det ;)
Daniel är på jobbet, å jag försöker få hem han. Vet inte hur? :P Haha, lite halvtråkigt e det jue att sitta själv. Jag är jue dum egentligen, för jag kan jue gå å lägga mig. Men jag e jue inge trött :P

Maten innan va fruktansvärt jätttegod. Kyckling i ugnen, kokt potatis å sås. Så gott! Synd bara att man blir mätt :P Varför kan man inte få bli så mätt, så fort när det är äcklig mat? Typ isterband med stuvad potatis. Då önskar man jue liksom att man är mätt redan då man sätter sig.
Nä, måste göra nå vettigt. Men vad? Göra uppgifterna, sedan lägga mig. Eller lägga mig å försöka kliva upp i vettig tid imorgon å göra uppgifterna då? Hm.. Börja med uppgifterna nu, lägga mig när ögonen ramlar igen. Så får de bli.

Ha en fin natt

 NoneTycker om dig! Massor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joda, dä ä prima. Ska inte klaga. Ä väl inte helt frisk än, ska väl va det å klaga på da ;P Hur ä dä sjda? Njä, här händer det inte mkt.. det gammla vänliga :P Händer det nå skoj söder ut da? :P

2008-09-25 @ 12:15:48
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0