Måndag

Så har även denna dagen rullat iväg. Fast jag menar igår egentligen. Vad säger man? För jag har jue inte lagt mig än, så det måste jue fortfarande va idag. Men det är jue ny dag, så det måste va igår?
Ja iaf, måndagen är över. Va på skolan, kikade film å hade lite praktiska övningar. Så drog brandlarmet igång å ut det bar, ambulans å brandkår kom. Va det övning? Eller va det på riktigt? Det har jag ingen aning om..

Sen så blev det hem, käka pizza å när jag sedan la mig i soffan så somnade jag. Däckade direkt! Jisses.. Hård helg ;)
Va iaf skönt att sova en stund, men är jue så förvirrad när man vakna. Visste inte om det va morgon eller kväll. För vaknade typ tjugo-kvart i åtta.
Sedan så.. Har jag pratat med Daniel. Å nu tänkte jag uppsöka sängen. För börjar bli trött igen. Tror fasen förkylningen ligger å lurar. För känner mig inte alls pigg. Bara inte den jäveln bryter ut när jag åker nästa vecka. Vill inte de!

Sov så jättegott. Dröm sött

Tycker om dig

Kommentarer
Postat av: My

Så lite så :) Jodå, det är kalaspuffar här. Tack som frågar. Självdå? :)

2008-09-16 @ 07:50:19
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Larissa

Användarnamn och lösenord till min blogg!

Anv.namn: Litta87

Lösenord: oikari87

2008-09-16 @ 11:50:35
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0