Lite nytt

Jag har egentligen inget att skriva.
Klev upp vid tolv, blev upp i soffan med täcke, tidning å kattfaan i knät. Så där låg vi tills Daniel kom å kröp ner. Då blev katten kinkig å stack :P
Sen har det inte hänt så mycket. Käkat frukost, Daniel håller på med akvariumet å här sitter jag å tittar på. Kan säga att jag är social hjälp :P Haha..

Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl middag å soffan å mysa lite innan han åker till jobbet. Lämna mig här igen ;)

Nu ska jag gå å duscha. Hörs och syns

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, precis :P jaa. London eller paris stå juh högst på min lista :P haha, men ja ha juh inge pass så :/ Men vi få se. Jag lär juh jobba hela nyår så bli väl å va hemma som vanligt :(

Jaha, mysigt å åka till gbg :D i looove gbg :P

2008-09-30 @ 22:23:14
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0