Kvällsprat

Så va det kväll igen. Har jag gjort något på mina uppgifter idag? Icke. Varför inte? För att jag måste ha boken för att kunna lösa uppgifterna. Vars är boken? Förhoppningsvis på packning. Satans skit.
Men dagen har varit bra ändå! Lite småplock, var iväg å handla; blev kött med potatisklyftor till middag! Gott det.. Sen så tänkte jag färga håret, men känner mig så slut så orkade inte. Pratade med Svensson istället :) Längtar så tills vi ses.. Då blire Göteborg! Lär förvilda mig :( Gå vilse. Säkert kliva på fel spårvagn också, så jag hamnar i Tjottahejjti! Vill inte dit! Det blir nog bra :/ :P

Jävla förkylning som ligger å gror.. Huvudet känns som en ballong som sprängs snart! Har ont i munnen å halsen. Kroppen känns som att den är gjord av bly med ett par kilos packning på. Låter som om jag håller på att dö totalt ;) Haha..

Har egentligen inte så mycket att skriva.
Så det får bli mer en annan kväll.

Tack och adjö.Vi hörs

Kommentarer
Postat av: My

Hemskt att vara hängig, känner detsamma jag :/

2008-09-03 @ 19:25:59
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0