Kort

Åh va jag längtar! Om två veckor har jag åkt redan nu. :P Haha!
Sen så kommer Svensson upp i oktober. Mm, ditt längtas med :P

Idag? Ja, jag har gjort uppgifterna till skolan. Så är nästan nästan klar! Sen så gjorde jag köttfärssås som blev förbannat god! Skulle duscha, å halka i badkaret.. Jag är inge bra på att kliva i och ur det :P Sen blev det stan en sväng å spana läget!
Imorgon? Lunch med Lena, sen ska vi göra gruppuppgiften som ska in på fredag. Det är väl vad onsdagen bjuder på.. :P

Har egentligen inte så mycket mer att skriva! Ha en superkväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, precis (: haha, Joo. Hon ha redan flytta ner. Så hon plugga till hemkunskapslärare där nere nu (:

Ohh jaa, det va vääldigt skönt kan ja lova :p å nu ha ja suttit och slitit med mammas inbjudningskort till 50-års kalaset :p

2008-09-09 @ 21:17:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tjena gumman!

Hur är läget ?

Tänkte höra om du var sugen på att komma ner till Sundsvall den 27;e sep på lite party. Jag fyller ju år den 26 o du 14 så vi måste ju fira !=)

Ha de fint, vi hörs. Puss/ Emilie

2008-09-10 @ 19:11:39
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0