Jaophapp

Natt! Så satans mörkt det är ute...
Ska strax lägga mig, men är inte speciellt trött egentligen?! Konstigt då jag sov så dåligt natten som va?
Iaf så..Så onsdagen spenderades på bilioteket, med gruppuppgiften! Tråkig uppgift som bara satan, men den måste göras lika väl som alla dom andra!
Ska ner idag igen å avsluta den. Förhoppningsvis blir den jue klar, eller den måste bli det ska jue in på fredag.

Så blev det tacos i stan innan jag åkte hemåt. Blev stoppad av polisen, visa körkortet (ser verkligen ut som en kanin på mitt körkort) å blåsa. Men helvete va länge man fick blåsa?! Tänkte ge upp när pipet kom, men inte då.. Då skulle jag fortsätta en stund till. Tur man har jävliga lungor ;)
Kvällen sen har varit lugn, pratade lite med Daniel. Sen så har det varit soffan å datorn. Datorn mest pga uppgiftjävlarna.. Längtar så tills jag är klar med allt! Till våren.. Då jäklar :P

Nej ni.. Sängen ropar! Ha en fin natt ni som är vaken, sov gott ni som tänkte göra som jag å krypa ner i sängen! Skönt..

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det går bra med skolan :) Längtar också till våren jag, då rackarns! ;D

2008-09-11 @ 08:05:19
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, hon fyller juh 50 nu i oktober. Så ja få slita med sånghäfte å inbjudningar :P

Tack :D Tyckte oxå att det blev bra, synd bara att ingen i släkten uppskattar det, skulle duga lika bra med ett handskrivet häfte :p

2008-09-11 @ 09:57:49
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ahh vad synd ! Men hoppas du får de bra hos honom iaf. Jo vi måste styra upp nått, för nu är jag sugen på Party ala hällgumsgatan :D

2008-09-11 @ 12:44:39
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0