Ikväll..

..så har det inte hänt värst mycket.
Den har varit seg men bra ändå. Kikat lite teve, pratat med Daniel (som alltid :D). Ja den har varit bra!
Fast böckerna inte kommer! Varför tar det sån tid? Jag har jue beställt flera gånger innan å då jäklar har jag fått dom på bara nån dag. SKIT!

Varit en fin höstdag idag. Har blåst iofs, men det gör det väl för det mesta på hösten? Sen så har faktiskt solen varit fram! Sånt gillas när det regnat så många dagar. Man blir dyster av detta regn!

Har ingenting att skriva om. Blir eventuellt lunch med Lena på måndag.
Jag har skola på förmiddagen, hon på eftermiddagen. Så det passar lite bra med mat där när jag slutat å strax innan hon börjar.
Vi ska få sticka och ta blodprov på måndag! Å vad jag längtas. Det är tur att det är dockor å inte på varann vi ska träna. För jag är så helvetes rädd när folk ska sticka mig. Men jag gör det gärna! Haha..

Nu ska jag sova. Har så ont i huvudet. (klagar hela tiden, jag vet. Men man får det när man är sjuk)

Ha en fin kväll. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0