Helgen..

Ja i fredags åkte vi till Sundsvall då. För en totalt jätteslapphelg på Hotell Knaust..(stavas det så? hotellhelvete mitt inne i stan va det iaf)
Käkade på kina å däckade tidigt i fredags. Lördagen så gick vi på stan, jag hittade ett par stövlar som var superfina, men dom var dock för små :/ Hon som jobbade där såg på datorn att dom hade ett par större i Birsta, men dom svarade inte när hon ringde. Vad göra? Ingen bil.. Bussen! Upp på hotellet å lämna påsar (syrran lämnade, själv så hade jag inte handlat nått) Sen iväg till bussen. Sprang i stort sett in på DinSko. Å där hängde dom, sista paret å dom va i min storlek. Jag köpte dom med en gång. Sen va jag nöjd :)

Sedan blev det in till hotellet, vila lite, prat med Daniel. Gjorde oss i ordning å gick ut å åt en fruktansvärt dyr middag. Hur kan dom rika bli mätt på så lite mat? Blir dom verkligen det? Jag kan säga att jag var nog mer hungrig när jag gick därifrån än vad jag var när jag kom dit! För det var bara som att det retade igång hungern. Jävla skit! Inte speciellt gott va det heller *muttermutter* Beställde en öl till å fick visa leg. Jag var stolt som en tupp! :P
Sen bidde det bio. Patrik 1,5. Bra? Njea, både bra å dålig. Men som vanligt med svenska filmer måste man som lista ut slutet själv. Beställde två små popcorn å fick två mellan. Så vi åt å vi åt. Men liksförbannat va det lika mycket kvar :)

Så idag. JAG FYLLER ÅR! Grattis till mig själv..
Har fått en jättesöt nallen av Daniel (ni vet den jag var så jävulska nyfiken på. Den var ifrån Svensson!) pengar, strumpor, blommor, plånbok å en sån stor vinförpackning. Så nu blire supa av..
Har käkat god mat, fikat lagomt mycket å mår super. Känns bra att va 21. Mycket mognare liksom. Aa, det är skillnad alltså ;)NOT! :P
Va som när jag fyllde arton (lät det som om jag var 88 år å minns tillbaka), men iaf så trodde jag jue att i och med att jag fyllde arton så skulle allt va annorlunda! Då jäklar. Men beskriven kunde jag konstatera att det kändes precis likadant som när jag dagen innan va sjutton. Jävla skit ;)

Nu så ska jag gå å ta mig en dusch. Kura ner i soffan å äta lite ostkrokar å dricka pepsimax (fanns ingen cola, bara därför det fick bli pepsi) :P

Nu så är det bara.. Få se... nio dagar kvar tills jag åker! Så jag längtar! Som bara tusan också..

Ha en supernatt. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Grattis :D

2008-09-15 @ 09:23:18
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, jaa, ;) låter juh som du haft en bra födelsedagshelg iaf :D Du ha väl börja pensionsspara nu va ;)

2008-09-15 @ 12:43:32
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS GUMMAN !=)

2008-09-15 @ 20:57:06
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0