Helgen

Så va denna helgen nästan över.
I fredags så va hans brorsbarn här, typ tio å tretton år, vi spelade tevespel och käkade kinamat. Å vi va helt knäckt när dom åkt. Haha, det va livat ;) Blev jue inte direkt sega i soffan då inte :P
Igår så va vi iväg å fiska. Inte en endaste fiskjävel å jag satt fast mig i botten. Inte så bra. :( Men vi hade med oss varmkorv med bröd. Så dagen va lite bra ;)
Sen jävlades det typ bara, jag fiskade som sagt fast. Sen så klev jag i nå rosa som man skulle sätta på kroken så hela jag va rosa typ, sen skulle vi dricka varm oboy när vi satt på bryggan. Vad händer? Jo jag sitter typ som en skräddare. så råka jag få denna jävla varma choklad på fingrarna så det bränner så jag rycker till å får det på hela vänster ben å lite längre upp. Jisses va jävla varmt det va :(
Idag så. Har det blivit ikea en sväng, va sedan till hans bror å satt där en stund. Å nu i eftermiddag nån timme va Tilde här. Så söt! Men sån energi :P

Nu så ska vi strax grilla, äta lite.

Hörs sen eller nått...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du haft en riktigt trevlig helg :D Han verka då ha en stor släkt ;)Hitta ni nå fynd på ikea da?

Åhh, nu ha jag å Rober bada bubbelpool :D hihi, va huur skönt som hellst :p

2008-09-28 @ 20:31:00
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0