Gott å smått

Gruppuppgiften är inlämnad å klar! Så fint det blev.. Men jag tycker det är lite svårt att göra en mind-map. Få ihop det så det ser vettigt ut! Men, tror det blev bra.. Bara se om Karin gillade det :)
Ska sätta igång å renskriva mina uppgifter nu så jag kan maila in dom jävlarna! :P

Fick kort på posten idag av moster, grattis på födelsedagenkort! Åh jag längtar tills på söndag. Jag gillar att fylla år! Är barnsligt förtjust i det :P Sen fick jag en röd liten låda med nån nalle på utsidan. Får inte öppnas förän på födelsedagen står det på den. Så nu är det bara att hålla sig! Men satan i min gata så nyfiken jag är! Haha.. Vill öppna! Men då får jag dåligt samvete.. Måste hålla mig! Svårt men...

Nu ska jag göra nån nytta. Men börjar bli hungrig. Pannkaka idag kanske? Gott skulle det va.. Får styra upp detta! Puss

Tycker om dig! Nu är det väl en vecka kvar va? ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0