Första dagen på denna vecka

Jag sov länge idag. Vaknade iofs vid kvart över sex å va vaken en halvtimme. Sen däcka jag igen!
Skönt som tusan, vaknade vid elva. Jag har fått böckerna som jag akutbeställde förra veckan, så det va bra då jag måste ha med dom när jag åker ner till Daniel.
Skulle behöva åka iväg å posta en räkning också, sen göra uppgifter, sen packa. Jag har det jag gör! Men vet inte hur jag ska lägga upp det bara :(

Andra Avenyn igår, var sådär faktiskt.
Kändes bara som att dom hade fullt upp att visa alla, så jag hoppas det blir bättre nästa gång :) Rätt tråkigt program egentligen men, jag gillar! Så jag är väl tråkig jag med ;)
Fick jue färga håret, EN GÅNG TILL, igår kväll. För det blivit grönt än en gång. Inge bra att göra slingor sedan färga håret brunt efteråt. För när den bruna färgen mattas av så blir håret grönt. Fult :)
Så jag kommer väl att tappa mitt hår till slut, inte så bra kanske. Men vad göra?

Imorgon åker jag, syrran är så nervös så jag lär få knyta fast na i säte på tåget, sedan i sängen i liggvagnen ;) Lär gå superbra, skraj bara att hon börjar springa runt som hon brukar då hon blir nervös, jisses lär få jaga na som en liten unge :P
Just det, ska handla något att fika på tåget också. Annars lär vi stryka med å klubba varandra :)

Nu ska jag göra nån nytta. Får bli att börja med uppgifterna :)
Ha en jättebra dag och en fin vecka! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha, jaa. visst kommer ja det ;) men dä ä smällar man få ta :P

2008-09-22 @ 17:28:55
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0