Strejk

Blev åka te Växjö när Daniel vaknat å vi käkat "frukost". Köpte present till Tilde, nått musses klubbhus av nå slag. Jag tyckte det såg skoj ut iaf! :) Sen va det dags att handla.
Å det jag kan säga är jue att det inte är bra att handla mat när man är hungrig. Man är jue fasen sugen på allt! Men till slut va vi klar. Hittade nått man skulle rulla kyckling i så ska man käka te i tacos. Såg gott ut så vi får se :)

Sen blev det mat, för min del blev det kyckling med strips. Förbannat gott va det, å mätt som ett as blev jag :)
Kom hem strax före nio, så hann i stort sett bara packa upp varorna och sitta i soffan en stund innan Daniel blev tvungen att åka på jobbet. Så jag har precis sett andra avenyn, funderar på att gå å lägga mig, eller om jag ska göra en uppgift innan jag däckar! Får se...

Men.. Ha en jättebra kväll och natt hörrni! Vi hörs och syns :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja precis ;P Vilken tur att du kom fram utan problem da :) ja gjorde mig på ett försök å göra dom där kakorna din mamma bruka göra som jag tycker om så mycket :P Men dom blev inte lika goda som din mammas :p Och absolut inte lika fina :p

2008-11-27 @ 23:09:58
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0