Skitdag rent ut sagt

Jajamän, det har det varit idag. Daniel åkte vid tolv ifrån sundsvall. Alltid lika jävla tråkigt. Fast jag åker ner den tjugosjätte så känns det så jävulska tråkigt.
Men har haft en jättebra vecka! Med massa mys och roligheter. Fast jag förlorade när vi spelade spel häromdagen. Jävla skit.

Köpte förresten en ny vinterjacka i lördags. Tänkte ta en röd, men när jag provade den svarta kändes den bättre.Så det fick bli den. Varm som satan va den, iaf inne i affärerna ;) Tror nog den är varm i vinter också. Hoppas på det iaf.
Imorgon så blire skola, möte med psykologiläraren klockan 14. Sen så blire stanna hos syrran till onsdag, ska klippa mig klockan elva. Försöka få nån bukt med frillan som inte vill sig :) Ligger platt! Nä det gillas inte..

Nu så blire sängen, ögonen är trötta! Saknar Daniel gör jag som satan.. Men vi ses "snart" :) Blir nere länge då.. Till den femtonde december! :)

Hörs imorgon. pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0