Satans skit

Vad göra? Klockan ringer kvart över sex å här sitter jag. Pigg som en mört! Förhoppningsvis kommer det bli en kort dag imorgon. Är jue bara jag som ska läsa den kursen så.. Tror nog det blir bra! Är jue bara en uppstart så kan det ta en timme?!

Har svullat i chips ikväll. Så jävla sugen på nå salt så det fick bli chips. Men som vanligt när jag är så där jävulska sugen så äter jag inte så jättemycket. Men skulle nån jävel ställa fram en skål när jag inte är sugen, tro på fasen jag skulle trycka i mig då, då! :)

Nu är det jue tisdag, så det betyder att imorgon åker jag! Så jag längtar.. Har nog aldrig varit med om längre två veckor! Men ska bli mysigt att träffa Daniel igen.

Men måste försöka sova nu. Men känner mig som nevös på nå vis. Haha, vettifasen för vad!
God natt och sov så jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0