Ny vecka

Åh en hel hög med uppgifter som väntas på att bli gjorda..
Men måste ringa läraren, har glömt mitt psykologipapper så måste be om ett nytt. Jävla skit.
Annars idag blire lugnt, tänkte duscha göra mig i ordning å gå ner på stan en sväng. Handla till middagen och kika efter.. Ja va fasen va det jag skulle kolla på, på stan? Varför är det så här? Jag är senil, är tjugoett år.. Jag borde skämmas. Men jag har inte ens vett till att göra de :P

Min frilla är jag fortfarande inte nöjd över. Iofs har jag fått till den någorlunda dessa dagar. Men ändå!
Men så halv elva igårkväll, plattångade jag håret och fick till det någorlunda. Men det är väl som vanligt. När man bara står å testar får man till det hur bra som helst. Men när man vill få te det, ja då går det inte alls. Då ser det ut som håret har maginfluensa.

Haha, jag låter jävla negativ idag. Men har jag fått en sån jävulska jättevåg av saknad över mig. Saknar Daniel så det är inte klokt. Iofs, gör jag det alltid. Men ibland vrids det som om i magen av saknad. Inge bra! Men vi ses nästa vecka, om SJ vill. Vill säga.. Men det tror jag :)
Vi ska ses väldigt mycket nu framöver så jag är nöjd. Men har fortfarande inte funderat över min hemfärd i januari. När den ska ske liksom :)

Har kommit på en sak. Att när jag är luspank, som jag i det närmaste är nu. Så är det så mycket jag behöver. Eller känns det bara så? Är det så, att när jag har pengar så behöver jag liksom inte fundera på samma vis. Haha...

Nu blire telefonsamtal till Ewa. En dusch, slagsmål med håret och sedan stan. Vi hörs. Vi syns

Kommentarer
Postat av: Tina

ah ok... du får komma å hälsa på nån dag =) längesen man såg dig :D mycke som händer sirru.. hihi. jo de e väl bra, efter omständigheterna. själv då? kram!

2008-11-17 @ 13:46:20
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0