Nervös faktiskt

Ska strax åka upp till skolan. Ska vara där kring två å träffa läraren. Lite nervöst! Haha..
Idag har jag faktiskt inte hunnit med så mycket, vaknade, gjorde mig i ordning å åkte med pappa te stan. Blev en räksallad till lunch som va så stor så jag tror halva Västernorrland hade kunnat mätta sig på den.
Nu sitter jag hos syrran, ska gå å borsta tänderna och åka..

Händer ikväll? Ska vara här, skriva lite på uppgifterna, handla middagsmat ska bli korvsoppa med potatis och lite smått å gott i. Är så sugen på soppa!

Ha en fin dag och kväll. Vi hörs och syns!

Alltså, ni får ursäkta om det är stavfel. Men är van att skriva på min bärbara dator. Så fingrarna letar efter dom knapparna :p

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, men dä ä juh inte helt fel heller :D haha, japp. Önska kan man juh alltid göra ;)

2008-11-11 @ 15:33:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0